Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii Demo
In this free demo version of Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii, you'll embark on a modern-day adventure on land and sea as an ex-yakuza, now pirate captain, Goro Majima. Explore and fight your way through the vibrant city of Honolulu, then venture to the secret criminal haven Madlantis, where pirates engage in deadly naval battles for sport. Dynamically switch between two fighting styles as you take down enemies in exhilarating action combat that rewards your creativity. Dish out destruction with over-the-top combos, aerial juggles and finishing moves using your bare hands, makeshift weapons, cutlasses, and other buccaneer gear to hack, slash, and pummel enemies into submission. Take the helm of your ship and challenge rival crews in the infamous Pirates' Coliseum, where you and your crew engage in intense, real-time naval battles with machine guns, cannons and more. After immobilizing your enemy's ship, issue the boarding call to swing into epic hand-to-hand deck brawls vs. hordes of enemies to claim victory. Don't forget to customize your look, then blow off some steam with the variety of side experiences like karaoke and more. ※Note that you will not be able to carry over your save data from the demo into the full game.