Like a Dragon: Infinite Wealth Legendary Booster Pack
Add-on for Like a Dragon: Infinite Wealth, containing many helpful item sets to enhance your party. * Please be aware that this set is included in other packs/bundles. * This set can only be purchased once. Includes: - Leveling Set (Small) x 1 - Job Leveling Set (Medium) x 1 - Self-Improvement Booster Set (Small) x1 Level Boosters: These items grant enough EXP to raise a character's level by 1. They do not affect job rank, and cannot be used by characters who have reached their maximum level (Lv. 99). Also note that they only grant as much EXP as needed and are therefore of greatest benefit when characters are their furthest from a level up. Stat Boosters: These items raise a character's corresponding stat (HP, MP, Attack, Defense, Magic, Willpower, Agility). They cannot be used by characters who have maxed the stat in question. Personality Boosters: These items raise one aspect of Kasuga's personality (Passion, Confidence, Charisma, Kindness, Intellect, Style). They cannot be used if that aspect is already at maximum. Awakening Boosters: These items raise one aspect of Kiryu's awakening (Soul, Tech, Body). They cannot be used if that aspect is already at maximum.