Killer Instinct: Season 3 Ultra Edition
The Ultimate Season 3 Bundle! Get early access to fighters! Includes 8 new fighters - including Rash from Battletoads, Arbiter from Halo, Kim Wu, and Tusk! Includes VIP Double XP Booster, 8 retro costumes, accessory sets, and bonus retro character colors.