How to Train Your Dragon Add-On
Discover Toothless and other beloved dragons in your Minecraft Worlds! Become a dragon rider with this Add-On based on Universal Pictures’ live-action reimagining of DreamWorks Animation’s How to Train Your Dragon. Take off into the skies, learn each dragon's personality, and bond with them to unlock unique abilities. Embark on an iconic adventure with your new dragon!