Hantu Port is the first Sniper Assassin content release coming to HITMAN 2 Expansion Pass owners. Perched above the container yard at Hantu Port, your mission takes you to Singapore! Eliminate all Khandanyang operatives, complete challenges, earn score multipliers, upgrade your rifle and top the leaderboard. Play solo as Agent 47 or online co-op as either Stone or Knight. Included in Expansion Pack 1 and Expansion Pass. Requires the full version of HITMAN 2.