Harmony Chronicles: Cat Out Of The Bag Collector's Edition
Help Mona save the kingdom old kingdom! Mona, the chosen warrior of Goddess Harmony, has faced many trials journeying across magical realms, but nothing could prepare her for what comes next. As she attempts to teleport into Goddess Harmony’s castle, an unseen force blocks her path. The castle is sealed—protected by ancient barriers that only activate in times of dire peril. The Goddess is in grave danger, and the fabric of existence itself is unraveling. With time running out, Mona embarks on a daring mission to uncover the truth behind the failing cosmic balance. Accompanied by her loyal mentor, Professor Kadabrius, and her ever-bickering companions—the Good Book and the Evil Book—she must unravel the mystery behind the castle’s seal, repair the broken mechanisms of existence, and uncover the dark force threatening Harmony’s very essence. Along the way, she encounters extraordinary beings: the all-seeing Star Owl, the elusive Mirror Bird, the enigmatic underwater master Nereide, the fiery blacksmith Ignis, and the mischievous yet powerful Cat-Witch, whose secrets may hold the key to saving everything.