Forza Horizon 4 Formula Drift Car Pack
This add-on includes 7 new cars for you to collect, drive and customise in Forza Horizon 4 including the 1989 Formula Drift #98 BMW 325i, 1995 Formula Drift #118 Nissan 240SX, 1996 Formula Drift #232 Nissan 240SX, 1997 Formula Drift #777 Nissan 240SX, 2006 #43 Formula Drift Dodge Viper SRT10, 2015 Formula Drift #13 Ford Mustang, and 2016 Formula Drift #530 HSV Maloo Gen-F. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 4 garage, with no additional in-game credit cost. Included with Forza Horizon 4 Standard, Deluxe, and Ultimate Edition digital bundles. Not included with Forza Horizon 4 Car Pass.