Forza Horizon 4 British Sports Cars Car Pack
Get behind the wheel of some of the most iconic British Sports Cars at Horizon! This Car Pack gives you the keys to both old and new classics from some of Britain's biggest manufacturers, including: 1938 MG TA Midget 1962 Triumph TR3B 1970 Triumph TR6 PI 2018 Aston Martin Vantage 2018 TVR Griffith 2004 Vauxhall VX220 Turbo These cars are also included with the Forza Horizon 4 Car Pass and Ultimate Add-ons bundle.