Fate Touched Weapons Pack
Come to the battle prepared with the Fate-touched weapons pack including, 1 longbow, 1 hammer, 1 staff, 1 Faeblade pair, 1 dagger pair, 1 sceptre, 1 chakram pair, 1 longsword, and 1 greatsword. 9 weapons touched by fate’s hand, give players an edge from the start!