Far Cry Primal - Legend of the Mammoth missions
Drink from the shaman's cup to experience life as a mammoth. Use your immense strength to fight for your herd's survival. Includes the Legend of the Mammoth missions (‘Duel of Beasts’, ‘Hunt the Hunters’ and ‘The Trapped Elder’).