Dying Light 2: Stay Human - Scarred Survivors
Get the bundle pack and show them what survival of the fittest really means. Get the new Rahim Bundle and show the Nightrunners how it’s really done. Scavenge the streets of Villedor as the gloating runner or take on the lifeless form of his special Infected variant outfit. If needed, deal fiery damage with the Pickaxe, and fly away with a new paraglider that glows in the dark. Buy the new Nightrunner Bundle. Show no mercy to your enemies by mutilating them in combat, whether you help survivors during the day or brave the dangers of the night. Buy the new Post-Apo Bundle before the world collapses yet again! It’s been 15 years since the fall, but that doesn’t seem to stop you, not in the least! Make sure to keep that survivor spirit when scavenging for supplies and fighting off surprising dangers such a brutal world offers.