Crossout - Horsemen of Apocalypse: Pestilence
— Armoured car “Pestilence Machine”. — Weapon: Epic flamethrower “Remedy”, 2 pcs. — Unique epic cabin “Blight”. — Unique “Trickler” decor (left and right). — Unique portrait of Marina Pokrovskaya aka Pestilence. — 1500 in-game coins. Additionally, the player gets: — Structural parts of “Pestilence”. — A set of unique stickers. — Paint can “Strain”. — Increases the maximum number of parts used to 55. Marina Pokrovskaya does not like her nickname. It reminds her of the darkest days of the Horsemen of Apocalypse and evokes a burning longing. Once upon a time, several dozen people were locked in a Waderkvarn bunker and survived the end of the world and the cruel betrayal of their own kind. But the story of Pestilence is not about that. Of course, she also played an important role in the formation of the gang, like the other horsemen. But her wit and knowledge really came in handy when, after all the misfortunes, a plague came to the test site. Medicine was the first resource to run dry. And what was found in the neighbouring cities did not last long. Marina tried all possible means, but the disease spread too quickly, people panicked and carried it further. The epidemic was inevitable. To curb its spread, Marina had only one remedy left. Fire… The disease has not returned for many years. And the once-inexperienced emergency doctor who saved the life of Victor Pyrrhus, was reborn from the ashes and received a new name — Pestilence. Now the horsewoman supplies the gang with provisions, patches up the wounds of her own and the others. And when pestilence swallows their lands again, her hand on the flamethrower will not flinch. The unique armoured cars presented in packs are known for their particular balance of weapons, armour and speed characteristics in combat. To put the car in the garage, after starting the game, open the blueprint menu («B» key ), go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and press the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases to 55. Buying the pack also gives early access to some factional structural parts. These parts become available immediately upon purchase and are not handed out again upon reaching the appropriate reputation level. Some parts are one-of-a-kind, and players can only own one copy of such parts. When simultaneously buying a standard and deluxe pack the constructional parts and portraits are not duplicated Unique portraits are an excellent opportunity to stand out among survivors. Paint cans are a way to make your armoured car unlike the others. Coins — is the in-game currency, which is used on the market to purchase armoured car parts from other survivors and to pay for the rent of part-building workbenches. Attention! When buying multiple packs, the acquired coins stack!