Crime Boss: Rockay City - Chase Character Pack
Call upon dark powers with the Crime Boss: Rockay City - Chase Character Pack! Unlock Shaman Chase and summon forces from beyond the veil with new weapons, equipment, and unique perks. New Loadout: - Primary Weapon: Bone Repeater - Secondary Weapon: Cleansing Flame - Melee Weapon: Harvester - Equipment: Wraithcall - Unique Perk #1 - Inferno - Harness a mystical force to unleash a devastating ring of fire when on the brink of death, purging nearby enemies. - Unique Perk #2 – Spirit Rend - Harnesses mystical energy to heighten intimidation, infusing the wielder with an aura of dominance capable of affecting police and guards. Shaman Chase, his base version, and their full loadouts will be available in both co-op and the roguelite campaign.