Black Mamba VS the JI-TAN - Special Edition
Black Mamba needs your help to redeem his honor and find his Sensei that was abducted by the evil JI-TAN, a rival ninja clan ! Fight your way through puzzles, help your fellow ninjas in diverse quests and defeat the JI-TAN to find Black Mamba's stranded Sensei and redeem his honor ! All musics are CC0 licensed, if you believe I was mistaken, feel free to reach me out !