Ben 10 and Adventure Time: Pirates of the Enchiridion Bundle
Ben 10- It’s Hero Time! As Ben Tennyson, it’s up to you to save the world. Take on some of Ben’s most infamous enemies, including Zombozo, Queen Bee, and the Weatherheads. Unlock and transform into all ten of Ben’s incredible alien forms. Discover an exciting new story and use each alien’s unique combat moves to defeat enemies, solve fun puzzles and save the day. Adventure Time: Pirates of the Enchiridion - Ahoy! The Land of Ooo is underwater and it’s up to Finn and Jake to find out why. Join our heroes as they explore the high seas, search for hidden clues, interrogate shady suspects and fight pirates to solve the mystery and save their waterlogged world!