The Coma 2B: Catacomb - The Survivalist Youngho
What about Youngho? He's watched too many books and videos about survival and the wilderness. Watching the survival stories of adventurers he admires has taught him what outfits can help him be ‘Tactical’. He's prepared for any eventuality with military gear, and his bulletproof vest keeps him protected. His Necroblade... no, Flare Gun, will be able to take out Swordman Ghosts with a powerful blast of light.