SpotCat vs The Cheddar Mafia Back To Past
SpotCat vs The Cheddar Mafia Back To Past is a thrilling "Find-the-Difference" game with a hidden object twist. They’ve been caught on Earth. They’ve been chased through space. Now the Cheddar Mafia is breaking all the rules by going back in time! Travel across iconic eras, spot every difference, and foil their most absurd plan yet! Explore vibrant, hand-drawn scenes from distant galaxies, spot the subtle differences, and stay sharp—mafia rats can appear when you least expect it. Your mission? Find all 25 mafia rats, solve every scene, and restore the timeline before it’s too late! Perfect for players who love visual challenges, lighthearted mystery, and clever surprises. Join the hunt. Fix the past. Spot every difference!