Little Nightmares III - Dark Six Costumes Set
Get the Dark Six Costumes Set suited for both characters Low and Alone - a twisted reflection of the girl who escaped The Maw. Many questions remain about the identity of Dark Six. Is she an alternate reflection of Six, a haunted, corrupted reflection? Is she the same person, but darker, shaped by her fears and the horrors she’s witnessed? Or is she something completely different? Her silhouette remains unchanged, but something is different… The yellow is gone. What’s left is a cold echo - quiet, watching, waiting. Wearing this costume is more than a disguise. It’s a question: What happens when you stop running… and become what you feared?