Lara Croft and the Temple of Osiris Twisted Gears Pack
The Twisted Gears pack adds a brand new tomb for Lara and her companions to explore and also includes the Original 1996 Lara Skin which will take fans on a nostalgic trip back to her first adventures as well as exlusive rings, amulets, and the Cluster Bomb Launcher.