Wilderness Survivor
Includes the "Nightshade" outfit that gives Lara the chance of looting an exotic animal resource from a common animal, the "Deathsong" Bloody Hatchet and a card pack with two guaranteed rare cards and three other cards that have an increased chance at being rare.