Warhammer: Vermintide 2 - Molten Motley
The Molten Motley collection contains two premium cosmetics for Sienna Fuegonasus: the Brazier Crown hat and Wizard's Motley skin. The cosmetics can be used on Sienna Fuegonasus’ Battle Wizard career. About the cosmetics: Brazier Crown - Hat A fetching wizardly accoutrement, allowing the wearer to better channel fickle Aqshy... and to be seen for miles around, in the right conditions. Wizard's Motley - Skin Attire of a Tilea court wizard, hurriedly repurposed for more practical endeavours than flattery.