"Topknot Soul" hairstyle
Change up your hunter's look with this special appearance option! The long-awaited hairstyle for wannabe samurai! Combine it with samurai-styled equipment for a full jidai geki makeover! After purchasing, select Change Appearance in the Item Box to apply to your hunter. Note: This item is cosmetic only and does not confer any status benefits.