Talisman - The City Expansion: Legendary Deck
"The residents of the city lock up their doors at night, and don’t answer when anyone knocks anymore… the streets are meaner, and they aren’t as safe for the rich as they once were." Want to add some challenge to your next Talisman: Digital Edition adventure? With this Legendary Deck, you can increase the difficulty of cards you’ll encounter from The City Expansion. This expansion replaces selected cards from the adventure deck of The City Expansion, redesigned to offer extra challenge for hardcore Talisman players. Please note: You need to have the original City Expansion in order to use this Legendary Deck. Times are harder in the City, and everyone needs to make ends meet - so the shops have adjusted their prices to be higher. Two of the creatures who stalk the roads of the city have been given strength and craft beyond the mightiest adventurers. Beware if you draw these cards! By playing with this Legendary Deck enabled, your adventure cards will be replaced with new, more challenging cards. This includes cards providing less support, making your journey through the City even more treacherous. All Legendary Deck cards also come with a shiny new look, to help you spot them as you play. Purchasing this Legendary Deck adds it to your Talisman: Digital Edition collection. It is then available to choose in all game modes.