Recipe and Blueprint Expansion Pack "The Art of Aladiss"
Useful recipes and blueprints for your investigation. Adds recipes for combat items, accessories, and Simple Synthesis, as well as blueprints for the Building feature. Note: - Recipes can be checked after unlocking Simple Synthesis and placing a Recipe Recall Station, and blueprints can be checked after unlocking base building. - This product is part of the "Atelier Yumia Season Pass." Please be aware that there are other products which contain this content. Be careful not to make duplicate purchases. - Please check the official "Atelier Yumia" site for details.