Join Cartman, Stan, Kyle, Kenny and Butters in two pinball tables inspired by everyone’s favorite mountain town, South Park! Meet characters from the TV show, like Wendy, Timmy, Jimmy, Mr. Hankey, and even ManBearPig (super cereal, you guys) and relive great moments from episodes of the show, including the Sarcastaball and Imaginationland. So, come on down to South Park and see if you can’t unwind!