Palico Edit Voucher: Single Voucher
This voucher allows you to edit a Palico's appearance one time. Use a voucher at the save data select screen to edit the appearance of an existing Palico. Please note that the name of your Palico cannot be changed. Note: - Can only be purchased once. - Can be used to edit your Palico once (one edit will consume this voucher).