Little Nightmares II DEMO
Return to a world of charming horror in Little Nightmares II, a suspense adventure game in which you play as Mono, a young boy trapped in a world that has been distorted by the humming transmission of a distant tower. This demo will let you discover the Wilderness and its bloodthirsty Resident: the Hunter for a taste of the adventures awaiting you in the full game. Will you dare to face this collection of new, little nightmares?