Fragments of Him
In Fragments of Him you experience the lives of four people connected by love and a tragic accident. You walk alongside Will on his last morning and discover the meaning of his final thoughts. With Mary, Will’s grandmother, you learn about his childhood, their conflict, and how they ultimately reconciled some of their differences. Sarah was Will’s girlfriend and first love. She tells us how she found a deeper understanding of herself during their time together. And finally, Harry is Will’s partner when the accident happens. Can Harry ever accept the loss? More akin to a theatre play than traditional game, in Fragments of Him you explore the world in a first-person view and gently guide Will, Mary, Sarah, and Harry along their journeys. It is a compelling emotional drama deliberately designed without puzzles or difficulty, and created for players seeking a thought-provoking and artistic experience. Although melancholy at times, it is ultimately an uplifting exploration of what it means to truly open your heart to others. As the threads of Will’s life combine, they create a single story of love, memories, and hope.