DOA5LR High Society Costume - Phase 4
A costume for Phase 4, featuring a weekend outfit for a young Lady. *This costume for Phase 4 is also included in the full set that includes 17 costumes. Please do not purchase both the full set and the individual content. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalog LR41 is required. *You must purchase the relative character before you can use this content.