Yooka-Laylee Toybox Demo
Open the Toybox! Pre-order Yooka-Laylee today and gain instant access to this fun-filled, spoiler-free playable sandbox, offering a taste of the platforming to come in the final game! There are moves to try, custom-built props to play with, secrets to discover and shiny collectibles to hunt out! We’ve even included a never-before-seen NPC to chatter with and some seriously catchy tunes. TRY TODAY: OUR NEW BUDDY DUO: Sample Yooka and Laylee’s awesome arsenal of abilities including underwater exploration and the spring-powered Lizard Leap! A CAST TO LAST: Meet a brand new NPC and experience the personality and humour of Yooka-Laylee! A MODERN COLLECT-EM-UP: Seek out the hidden 100 Quills and enjoy a slice of our brand new collectibles roster, designed with gameplay progression at the core! A DREAM SOUNDTRACK: Experience the latest melodic masterpiece from legendary composer Grant Kirkhope!