Windstorm: Start of a Great Friendship Remastered - Winter Wonderland
Help Mrs. Kaltenbach prepare for the winter fair by setting up stalls and decorating the courtyard with sparkling lights. Load Mika’s sleigh with gifts and explore the snowy Alpine region, discovering new areas and festive activities along the way. From thrilling sleigh rides and action-packed snowball challenges to relaxing horseback rides through the snowy landscape, Winter Wonderland has something for every player to enjoy.