"Here we go, sports team, here we go!" There's no better way to show your pride in your hometown than to support its local group of wealthy athletes. Display your loyalty proudly with this sports-themed pack. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. Find your unlocked items under their corresponding shop: Wardrobe and Car on Demand app.