Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Gotrek Gurnisson
The Gotrek Gurnisson Pack contains one premium cosmetic for Bardin Goreksson: the Gotrek Gurnisson skin and hat set. The cosmetics can be used on Bardin Goreksson’s Slayer career. About the cosmetic: Gotrek Gurnisson - Skin & Hat Set* Don the illusory likeness of the Old World’s most famous slayer (poet sidekick not included). *The set pieces cannot be equipped individually.