Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters - Castellan Garran Crowe
A flawless soul entrusted with one of the Grey Knights’ most heinous possessions: the Black Blade of Antwyr. Once unlocked through a timeline event in the main story campaign, add Garran Crowe to your Strike Force and bring righteous fury against all foes, be they Cultist or Daemonkind.