Van Helsing III: Bounty Hunter Epic Item Pack
Gain the edge with this new and epic (and deadly) equipment that can be found exclusively in this content pack for the Bounty Hunter class. The Bounty Hunter Epic Item Pack includes a unique Moonlight pistol with double barrel. It also features an old, but trusty visor that prevents you from freezing and makes you the most fearsome Bounty Hunter ever. Notes: the DLC items are all account-bound, but they work across all of your characters. You can transfer the items between your characters by using the in-game storage.