TT Isle Of Man 3 – 2023 TT Races Roster
The 2023 TT Races Roster DLC contains an update to the riders and motorbikes competing in the 2023 TT (June) in the Supersport and Superbike categories. With the 2023 TT Races Roster DLC you can play with 11 additional riders, including Josh Brookes, David Johnson and P-Y Bian. The DLC has a total of 29 riders along with their 2023 Tourist Trophy colours (helmets, leathers). It also adds 43 new liveries, including the brand-new one from Michael Dunlop and FHO Racing. This was the motorbike used by Michael Dunlop when he won his 23rd race at the TT this year.