True Fear: Forsaken Souls Part 1 Demo
True Fear: Forsaken Souls combines the best of the psychological thriller with intuitive gameplay mechanics for a mind-bending mystery escape game. If you're looking for a horror game that doesn’t sacrifice the story, this is the game for you! Skeptical that a point and click adventure can be compelling or scary? Try the free demo! Main Features: - An intense adventure brimming with psychological suspense in a plot filled with twists and turns. - Choose your adventure! Play with or without the hidden object scenes. - Includes the bonuses from the Collector's version of True Fear: Forsaken Soul: an additional level, the strategy guide, wallpapers, making of and deleted content. - True Fear: Forsaken Souls Part I is the first game of the trilogy.