Go beyond the boundaries of Nahverkehr Dresden and accelerate westbound all the way to Leipzig in Train Sim World 6! Built in 1839, the Leipzig-Dresden railway was the first long-distance line in Germany, and one of the oldest in the country. Over time the line earned a reputation for being one of the busiest as well, and its age meant it has seen many improvements to keep up with demand. Today, it is a modern commuter network and LZB-equipped intercity line in one. In Train Sim World 6, become a driver or conductor aboard DB ICE and regional services. Wind through the multiple paths from Dresden to Riesa, then keep the journey going with a high-speed dash to Leipzig. Drive freight, serve industries and navigate the large Friedrichstadt yard. Operate local S-Bahn trains to Meißen. Expect the unexpected with faults and random events, and listen for immersive train and platform announcements! Please note: Because of the capabilities of the Xbox One family of consoles (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) and Xbox Series S consoles, players on these platforms can expect a different timetable and layering experience to suit the platform's performance. To find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre and search for 'Train Sim World 6 FAQ'.