Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 4: Salzburg - Rosenheim and/or Dresden - Riesa which are available as separate purchases. Take on the ultimate challenge and step into a new level of simulation. From the talent of TSG comes a new, greatly enhanced rendition of the DB BR 101 locomotive for Train Sim World 4, complete with IC cab car! Officially entering service in February 1997, the BR 101 has proven itself to be a capable, high-speed passenger locomotive – working as the backbone of DB’s Inter-City services throughout Germany. In Train Sim World 4, TSG have taken the existing DB BR 101 and transformed it into TSW’s first Expert/Study Level loco add-on! The BR 101 now features overhauled physics, machine room with fuses, temperature and fault simulation, authentic PZB data entry and more. Be sure to play the tutorials & read the manual for this loco!