In this Roguelite adventure set in a far-off mystic realm, ancient forces stir, and untold dangers await. As Towa, lead the guardians of the sacred tree in forging strong relationships and powerful swords to fight Magatsu’s forces and determine the future of Shinju Village. - ENTER A VIBRANT WORLD FILLED WITH BEAUTY AND PERILOUS DANGER On their quest to restore peace, play as Towa and the Guardians as they explore far-off lands threatened by Magatsu’s evil influence. In a world where even splendor hides a lurking threat, courage is the only way forward. As Hitoshi Sakimoto’s melodies guide the way, a breathtaking yet untamed landscape unfolds where the fight to save Shinju Village begins. - CHOOSE 2 GUARDIANS AND TAKE PART IN A THRILLING ROGUELITE COMBAT Towa, priestess of Shinju, stands united with 8 trustworthy companions to defeat Magatsu. Fight alongside a fellow guardian and wield the power of the sacred sword (Tsurugi) and staff (Kagura). Each guardian has its own abilities and set of swords, making each combat style and guardian pair unique. Together, pave your way through colorful lands, conquer dungeons, and defeat Magatsu’s minions! - FORGE WEAPONS AND BONDS THAT STAND THE TEST OF TIME As the guardians pursue their quests across different timelines, the village evolves over the years. Develop unique bonds with its residents and learn more about their customs and stories that are woven into the inner workings of the village. Each visit is a chance to train at the dojo, summon powerful Graces, and craft new swords at the smithing shop. *A Deluxe Edition is also available. Be careful of duplicate purchases.