Pump, flip, unfold, and fire with 3 tactile hunting weapons. Featuring new takes on classic favorites like the lever-action rifle, fast-loading pump-action rifle, and the lightweight portable folding shotgun, hunters will appreciate the versatility this curated firearm collection brings to their loadouts. ANANTHA ACTION .22 LEVER-ACTION RIFLE The Anantha Action, with its sleek and modern finish and tubular magazine, is a tactile new take on the popular classic lever-action rifle. Designed with .22 magnum chambering, its speedy and reliable reload capability will have you leveling up your small game hunting in no time. FROST .257 PUMP-ACTION RIFLE The reliably accurate Frost pump-action rifle is the perfect example of high-powered, smooth functionality. With its rapid reload magazine chambering in .257 ammunition, it presents a unique loadout option for hunters looking to switch things up. It’s also a complementary choice when hunting a wide variety of medium-sized game. GIDDINGS SSC .410 COYOTE FOLDING SHOTGUN From folded to fireable in seconds, the backpack-friendly Giddings is a versatile and lightweight addition to your loadout, ensuring you’re ready to react when the hunting opportunity strikes. As well as birdshot, the .410 chambering now includes buckshot and slugs, designed for efficient takedown of small to medium game.