The Versailles Village
Overview This is a first-person survival horror shooter that blends atmospheric exploration, tense combat, and a haunting narrative. Set in a cursed village consumed by darkness, players must uncover the truth while fighting for survival against terrifying foes. Core Gameplay Players will explore eerie environments, scavenge limited resources, and use firearms to battle against relentless enemies. Every bullet matters—players must choose carefully between fighting, fleeing, or hiding. Survival requires quick thinking, resource management, and the courage to face the unknown. Theme & Setting The game takes place in a remote village overtaken by Elmer Saunders, a once-faithful figure who has fallen into corruption. The villagers have been transformed into Voidborn, monstrous beings who now serve as Elmer’s army. Dark houses, abandoned streets, and twisted faith create a chilling backdrop for your desperate search. Story After losing contact with his girlfriend, the protagonist travels to her hometown—only to find it consumed by horror. The once-lively community is gone, replaced by Voidborn creatures. When the protagonist is found by the only remaining survivor, he is taken into an abandoned house, marking the beginning of a terrifying struggle for survival and truth. Why Play? Fans of atmospheric horror and tense FPS combat will find a gripping experience where story and survival collide. With its oppressive atmosphere, corrupted enemies, and mystery surrounding Elmer Saunders, this game delivers a modern survival horror experience for players who crave fear, suspense, and action.