The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Denim Outfit Pack
A great fit. Close and smooth. Flatters the figure and feels good. Denim has the look that cuts like a chainsaw! This DLC pack includes one new outfit for Connie, Leland, Ana, Sonny, Julie, Danny, Virginia, and Maria.