The Sinking City Remastered – Merciful Madness
Quests included: - Silence is Golden - Available at the Oakmont University Library after you complete Nosedive - Fool’s Gold - Available at Oakmont Chronicles, Police Station or City Hall after you complete Frosty Welcome - Defunct Brain Cylinders - Available after you complete Frosty Welcome and find one of the cylinders The quests explore Lovecraft’s iconic stories and bring to light the mysteries of Oakmont and its demented citizens. Silence is Golden Locals of Oakmont say that you should always keep your mouth shut and never talk to strangers. It seems that some might be taking this a little too literally. See what it was that Joy said that made the locals go as far as they did... Fool’s Gold Hunt down the wondrous artefacts of the Deep Ones, an iconic ocean-dwelling race directly from H.P. Lovecraft’s novels. Defunct Brain Cylinders Get your hands on… jars with human brains, and learn the startling purpose of their otherworldly origin.