The DioField Chronicle DEMO
These are the records of a mercenary band that passed into legend. A gritty and immersive story brought to life with the latest technology. Introducing ""Real Time Tactical Battle"" (RTTB), a new, deeply strategic, real-time battle system. The beginnings of a new Strategy RPG, crafted by a skilled and experienced development team. ■An all-new Strategy RPG that chronicles an epic tale of war and honour. Featuring a unique and beautiful world that blends fantasy, medieval and modern-day influences, and a deep yet innovative real-time battle system. ■Deep, strategic, real-time tactical battles The battles in this game are defined by real-time assessment of battlefield conditions and issuing decisive orders that take advantage of your troops strengths and weaknesses to gain advantage over your foe. Make clever use of a variety of skills, classes and equipment to complete your mission. ■Realistic ""diorama"" style battle scenes Richly detailed depictions of the environments of the island of DioField combined with unique ""diorama"" style visuals as you command your forces like a general. Presenting a free demo of ""The DioField Chronicle"", that allows you to carry over your progress to the full game. In this demo you can play from the game's opening through to the end of chapter 1. *This demo consists of a section taken from the full game. *It is possible to carry over save data from the demo to the full game *It is possible to carry over game progress and character levels to the full game. *Content may vary from the full game.