Teardown: Season Pass
TEARDOWN: SEASON PASS includes TIME CAMPERS DLC - A campaign expansion set in the wild west. FOLKRACE DLC - A campaign expansion that introduces new vehicles and a series of destructive racing game modes. THE GREENWASH GAMBIT DLC - A campaign expansion with space travel, sabotage, and eco-chaos on a distant planet. ONE ADDITIONAL DLC- Available first half of 2026.