Tales of Arise - Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack
The Classic Characters Costume & Arranged BGM Pack includes special hairstyles, costumes, and weapons modeled after characters from the "Tales of" series, as well as new battle BGM tracks specially arranged by Motoi Sakuraba. Content includes: - Special hairstyles, costumes, and weapons modeled after characters from the "Tales of" series Alphen (Ludger) Shionne (Velvet) Rinwell (Rita) Law (Jude) Kisara (Flynn) Dohalim (Jade) - 5 new battle BGM tracks specially arranged by Motoi Sakuraba Flame of the New Dawn-Sakuraba studio live ver.- Follow your heart-Sakuraba studio live ver.- One strike, One beat-Sakuraba studio live ver.- Flame of hope-Sakuraba studio live ver.- Don’t look back-Sakuraba studio live ver.- *Content will be available in-game after claiming it from the Unclaimed DLC List.