Sunset Overdrive and the Mystery of the Mooil Rig!
“Sunset Overdrive and the Mystery of the Mooil Rig!” is packed with new story missions, 2 weapons, 2 Amps, 1 trap, 2 vanity items PLUS new quests, challenges, Chaos Squad missions, a Night Defense base, and a new boss that will keep you busy and blissfully distracted from the horrors of reality. When a distress signal cries out from a Mooil Oil rig off the shores of Sunset City, Bryllcream emphatically asks for your help investigating. You swim right smack in the middle of a violent turf war between disgruntled and well-armed rig workers. Plus, you have mutants of the aquatic flair on your plate, too. But, you can handle it and set things straight. And if you can’t – well – there’s no use crying over spilt oil. Go forth!