Stellaris: Stargazer Species Portrait
The galaxy awaits—gaze upon it in wonder. This exclusive portrait comes with Season 09 for Stellaris, allowing you to dream big about the stars as you explore the galaxy. Like every Stellaris Species Portrait, it comes with three variants (phenotypes) and custom animations. Players can select this portrait in the empire creation skin before starting a new game session. Instant, exclusive access when buying the Expansion Pass (Stellaris: Season 09). *This content might be made purchasable individually at a later date.