Steel Seed - Battlesuits Pack
Stand out in the shadows with the exclusive Battlesuits Pack for Zoe, featuring two unique cosmetic outfits that bring style to survival: Apis Suit – Inspired by a bee’s sleek form and resilience, this golden-black armor is elegant and fierce, reflecting nature’s most efficient defender. Storm in a Teacup Suit – A tribute to the developers at Storm in a Teacup, this special edition suit proudly displays the studio’s signature colors and design flair. These outfits are purely cosmetic and allow players to personalize their journey through Steel Seed’s hostile underground world without affecting gameplay. Suit up, stand tall, and survive in style.